Wednesday, February 25, 2009

Videos of Latte!

Ok so I had to purchase a point and shoot camera in VA because my smart self left the battery to my DSLR in the wall in Tampa...yeah go me! I knew the entire time on the way to the airport that I had forgotten something...well...as soon as I got up to board my plane I realized what it was that I forgot.

Anyway, I purchased an Olympus FE-340 8.0 Megapixels 5x optical zoom from Target and I got a good damn deal!!! It was originally $160 plus tax and I purchase it for $90! What a steal for such an awesome camera. All of my pictures from my trip were taken with that camera! I was very impressed. My DSLR is an Olympus as well, so I am a big fan already. Go get one! It's pink too! Gotta love it!

Anyway, one of the features is video so I took some video of Latte and decided to share some of her funny moments. She is so funny! :) Enjoy!



I saw this video and it made me crack up!! I love Dachshunds!!!!!!!!!!!!! :)




OMG....what is up with the letting go of some of the top players of the Tampa Bay BUCS?!?!?!? What the heck?!?!?!?

3 comments:

Rachael said...

haha, that is too cute. what a spunky little guy!

Emily said...

what a cute lil video.. love lil latte

Angel7502 said...

Latte is too adorable. I just want to eat her up. . .

I know what you mean. What the ---- is going on in the NFC South.? No joke, I am getting a dozen or more ESPN alerts per day about all of the changes in the NFL. It is crazy.

I may actually sit down and watch the draft this year. Teams are letting go of Pro-bowlers. Unbelievable!